Wordt vervolgt......

20 januari 2016 - Turangi, Nieuw-Zeeland

Lieve lezers van onze avonturen,

We hebben een tijdje niet geschreven. Maar we hebben in die tijd wel een heleboel avonturen beleefd. We willen die avonturen alsnog op de site plaatsen. Dus jullie zullen nog verhalen krijgen van Vietnam, Cambodja en Maleisie    We hebben meer dan 4 maanden gereisd in Azië en hebben zuidoost Azië nu achter ons gelaten. We hebben tot nu toe, in alle landen, eigenlijk alle plaatsen waar we geweest zijn leuke, bijzondere, mooie, leerzame, lekkere en/of fijne ervaringen gehad. En ook de verhalen van Nieuw Zeeland waar we nu zijn zullen we posten.

Het reizen is nog steeds leuk, hoewel we ook weleens een dipje hebben gehad maar daar waren we ook weer snel overheen. Soms zat het even tegen, we zijn allemaal ziek geweest, soms was het zwaar, soms was het te warm en soms wilde we even niks maar meestal gingen we er op uit en was het weer een leuke dag.

Wij hopen dat jullie het weer leuke verhalen vinden. We horen het graag!  Wij vinden het in ieder geval leuk om te zien dat jullie de verhalen lezen en om een reactie te krijgen.

Groetjes van Alex, Hilde en Liesbeth

1. Tineke en Joop:
    20 januari 2016
    Leuk om jullie verhalen weer te lezen en te horen dat het nu weer goed met jullie gaat.
    Al is het aan de late kant wij wensen jullie nog een heel goed 2016 toe met veel gezondheid,liefde en geluk.
    Dikke knuf van ons, Joop en Tineke
  2. Colinda:
    21 januari 2016
    Ik vind het echt fantastisch om jullie verhalen te lezen! Wat een avontuur! Nog steeds een gek idee dat jullie aan de andere kant van de wereld zitten. Ik mis jullie wel dus fijn om die mooie reisverhalen te lezen! Genieten lieverds! Kus X Colinda
  3. Suzan:
    22 januari 2016
    Het is heel leuk om jullie verhalen te lezen.
  4. Sandra:
    22 januari 2016
    Hoi lieve drietjes,

Heerlijk om jullie avonturen te lezen. En wat een verschil zal Nieuw Zeeland zijn met Azië! Geniet van ook van dit prachtige ( naar ik gehoord heb) land. Liefs.