Welkom op ons reisblog!

31 juli 2015

Welkom op ons reisblog bij Reislogger! Wij gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor onze mailinglijst!

1. Reislogger:
    31 juli 2015
    Welkom bij Reislogger! We wensen jullie veel plezier op reis!
  2. Jeannette Zijlmans:
    2 augustus 2015
    Lieve familie, maak heel veel mooie herinneringen, pas goed op elkaar maar vooral geniet volop van alles wat op jullie pad komt.
    Veel liefs
  3. Sandra:
    15 augustus 2015
    Jeetje, jullie zijn op weg. Ik weet nog, dat jullie plannen hadden en nu zijn jullie bezig aan jullie reis. Heel veel plezier, zie mooie dingen en geniet vooral van alles om je heen en elkaar. X
  4. Miep zijlmans:
    15 augustus 2015
    Eindelijk is het zover geniet van de mooie dingen om je heen heel veel plezier samen en lekker genieten xx
  5. Jolanda Bayens:
    16 augustus 2015
    Kijk, verwonder, geniet, heb lief en ontmoet. Heb een prachtige reis en evenzovele mooie ervaringen.
  6. Marja van den Enden- van Noort:
    22 augustus 2015
    Lieve Liesbeth en Alex en Hilde.
    Dit wordt een ervaring die je je hele leven zal blijven herinneren. Geniet van en met elkaar van al jullie belevenissen.
    Maak veel mooie foto's en filmpjes .
  7. Ina:
    26 augustus 2015
    Geniet en maak er een onvergetelijke tijd van met elkaar.
  8. Trees:
    28 augustus 2015
    Lieve Liesbeth, Alex en Hilde

Heel veel nieuwe ervaringen en belevenissen toegewenst.
    De balonnen die ik samen met Hilde heb opgeblazen liggen nog in mijn kamer en laat ik daar nog even als herinnering.
    Veel plezier en geluk.
    Groetjes